Sportovně-dobrodružný kemp České olympijské nadace
Pláž na vranovské přehradě ožila 12. - 14. 6. 2015 sportovním kempem organizovaným v rámci projektu P&G Tesco Charity. Společnost Procter & Gamble zároveň spustila akci, v rámci které jedno procento z ceny každého prodaného výrobku této značky poputuje do České olympijské nadace. "Ta se stará o sportující děti a mládež ze sociálně znevýhodněných rodin," informovala za organizátory projektru Hana Pazderková.
Akci podporuje i olympijská vítězka ve skifu z Londýna 2012 a patronka nadace Miroslava Knapková, která rovněž dorazila na pláž vranovské přehrady.
"Sport může být smyslem života, je ale také o dřině a obětování. Rodiny některých dětí už více ze svých prostředků obětovat nemohou, a proto jsem ráda, že můžeme spolu s Českou olympijskou nadací těmto dětem pomoci," přiblížila Miroslava Knapková s tím, že za dobu, co nadace funguje, již podpořila více než 700 mladých sportovců.
Děti začínají sportovat nejčastěji mezi šestým a osmým rokem života, uvedlo v průzkumu 48 procent oslovených trenérů. Sport je důležitou částí jejich vývoje. "Rozvíjí je nejen fyzicky, ale také je připravuje psychicky pro jejich budoucí život. Pomáhá tvořit jejich charakter, vytváří nová přátelství a také přináší radost a zážitky na celý život. Bohužel některé děti musí kvůli financím se sportem skončit," popsala Hana Pazderková.
Aby pomohli dětem pokračovat v jejich zdravém vývoji, P&G a Tesco podporují Českou olympijskou nadaci v úkolu umožnit každému dítěti ze znevýhodněného prostředí sportovat.
"Podpora komunit, ve kterých působíme, patří dlouhodobě mezi hlavní pilíře našeho podnikání. Jsme proto velmi rádi, že společně s našimi zákazníky můžeme přispět k rozvoji sportovních aktivit dětí a mládeže ze sociálně znevýhodněných rodin," uzavřela Martina Šilhánová, manažerka společnosti Tesco.
Článek převzat ze Znojemského deníku